گروه های آموزشی شهرستان کلاله

  • ۰
  • ۰

با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله ، ازآثار دانش آموزان در قالب جشنواره جابربن حیان رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله ،جشنواره جابربن حیان در قالب طرح های پژوهشی و علمی دانش آموزی و با استقبال چشمگیر دانش آموزان و معلمان در شهرستان کلاله با حضور فرشید قرناس قمیش مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله و دیگر کارشناسان این مدیریت در مکان کانون شهید باقری برگزار شد.

فرشید قرناس قمیش مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله گفت: این جشنواره با رویکرد تحقق سند تحول بنیادین که پژوهش محوری است، به عنوان یک اصل اساسی در دروس مقطع ابتدایی لحاظ شده است .

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت و تعمیق خلاقیت دانش آموزان و همچنین کشف استعداد ها می باشد. طرح هایی که در این زمینه در مدارس توسط دانش آموزان انجام میشود برای همیشه در ذهن آنها باقی می‌ماند و می‌تواند در زندگی آینده آنها به کار آید.

عبد الباسط نیازی معاون ابتدایی این مدیریت گفت: در شهرستان کلاله از بین 122 مدرسه ابتدایی 300 اثر در قالب گروه های طبقه‌بندی، نمایش علمی، آزمایش، طراحی و ساخت و مهارت های نویسنگی و سخنوری به جشنواره ارسال شد.

نمایشگاه

  • ۹۸/۱۱/۲۶
  • اسحاق دقدی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی